Hei ivrige sommerlesere,
I år er det Bokår og bøker og lesing feires rundt om i hele landet. Ringerike bibliotek har lyst til å feire litt ekstra sammen med alle barn i Ringerike som er med på lesekampanjen Sommerles.
Vi inviterer derfor alle barn som har vært med på Sommerles til avslutningsfest i biblioteket tirsdag 17. september. For å få plass til alle, har vi to fester – klokka 17 og klokka 18.30. Billetter kan hentes i Ringerike bibliotek i betjent tid. Frist for å hente billetter er 10. september.

Mari Moen Holsve (bildet), forfatteren som skriver Sommerles-historien om Astrid og Asbjørn, kommer på besøk. Hurra! I tillegg blir det utdeling av ekstrapremier. Velkommen!

Har du lyst til å lese noen av bøkene Mari har skrevet, eller oversatt til norsk, kan du låne dem hos oss: Bøker av Mari Moen Holsve